/18
1054

PRZYKŁADOWY EGZAMIN

1 / 18

Wewnętrzny zawór zamykający w cysternach i kontenerach-cysternach do przewozu gazów skroplonych palnych powinien:

2 / 18

Co zapobiega tworzeniu się nadmiernego podciśnienia i nadciśnienia w zbiorniku?

3 / 18

Dlaczego metoda napełniania w układzie zamkniętym jest bezpieczniejsza od metody napełniania w układzie otwartym?

4 / 18

Które z urządzeń minimalizuje zagrożenia występujące podczas napełniania i opróżniania cysterny?

5 / 18

Zawory oddechowe montuje się w cysternach:

6 / 18

Co powinno zawierać prawidłowe oznakowanie pojazdu z kontenerem-cysterną?

7 / 18

Materiałami niebezpiecznymi niedopuszczonymi do przewozu w cysternie:

8 / 18

W jakim momencie przeprowadzana jest kontrola stopnia napełnienia cysterny?

9 / 18

Co należy do obowiązków kierowcy napełnionej cysterny przed rozpoczęciem jazdy?

10 / 18

Przejazd opróżnionej, oczyszczonej i zneutralizowanej cysterny bez materiałów niebezpiecznych

11 / 18

Kierowca opróżniający cysternę z materiału zapalnego klasy 2 powinien:

12 / 18

Kto powinien dostarczyć instrukcje pisemne kierowcy cysterny?

13 / 18

Ile egzemplarzy instrukcji pisemnych ADR powinno znajdować się w pojeździe-cysternie wie loko morowej?

14 / 18

Za pomocą jakich elementów, powinny być zamykane otwory spustowe w cysternach opróżnianych od dołu?

15 / 18

Podczas skrętu napełnioną cysterną w prawo, większość cieczy znajduje się:

16 / 18

Cysterna transportuje materiał niebezpieczny UN 1203 o kodzie ograniczeń przewozu przez tunele „D/E”. Możliwe jest więc dokonanie przewozu przez:

17 / 18

W cysternach dla kodu LGBF mogą być przewożone:

18 / 18

Kiedy kierowca powinien mieć ze sobą świadectwo dopuszczenia pojazdów do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych?

Średni wynik to 84%

0%



Przewiń do góry